  • Data: 2009-01-06 03:02:31
    Temat: Re: IE8 - koniec obsługi JS ?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego uważasz że mamy do czynienia z wojną i to z Sunem.

    Nie wiem czy pamietasz - kiedyś obsługa Javy zniknęła z wersji instalacyjnej
    Windows lecz była do pobrania ze stron Microsoftu. Było tam też wyjaśnienie
    dlaczego tak się stało. Po przegranym prcesie M$ z Sunem oczywiście. Wtedy
    gorączkowo zajęto się rozwojem konkurencyjnej platformy i tak powstało
    środowisko dotnetowe. Tak więc fakt wojny jest niezaprzeczalny.

    > Gdy dowiesz sie czym jest Silverlight zrozumiesz że jego "oponenta"
    > musisz szukać na zupełnie inny podwórku.

    Nie interesowało mnie to jeszcze...

    > Wektorowy opis graficznej zawartosci, wsparcie dla strumieniowego video,
    > skryptowy język pozwalający na dynamiczna zmiane wygladu
    > elementu strony generowanego przez Silverlight.
    > Nie brzmi to znajomo?
    > Dokładnie, Adobe Flash, a właściwie to FLEX

    Jeśli tak jest to o co w zasadzie chodzi? W jakim celu dubluje się produkt
    innej firmy ? M$ chce mieć konkurencyjny produkt?