-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
Date: Sun, 3 Mar 2013 16:37:49 +0100
Organization: private
Lines: 26
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <8...@p...pl.invalid>
References: <kgu4nc$1ib$1@news.vectranet.pl>
<s...@a...wkurw.org> <kgvds6$7ag$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: ip-37-109-11-97.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1362325069 21003 37.109.11.97 (3 Mar 2013 15:37:49 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Mar 2013 15:37:49 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <kgvds6$7ag$1@dont-email.me>
X-Comment-To: ddddddd
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484837
[ ukryj nagłówki ]Hello ddddddd,
Sunday, March 3, 2013, 12:59:20 PM, you wrote:
>>> Na długim odcinku pseudo "autostrady" A4
>> Dlaczego pseudo?
> pseudo bo ma ograniczenie do 110km/h na długości kilkudziesięciu kilometrów.
Czyli skreśla to pozostałe kilkaset km?
> Poza tym mając CB IMO jest tak samo bezpieczna jak ta z pasem awaryjnym-
> jedynie jak ktoś się zepsuje w miejscu bez zatoczki to jest większe
> zagrożenie, ale o tym po chwili już wiesz na CB...
Przejeździłem A4 ze dwie setki tysięcy kilometrów (takie miałem trasy,
niestety - rzygam A4). Co prawda duzo z tego jeszcze przed przebudową
ale wtedy też nie było pasów awaryjnych. I jakoś nie miałem okazji
spotkać zepsutego samochodu stojącego poza zatoczką.
Poza tym - wymogi PoRD nie obejmują pasa awaryjnego.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.13 16:47 szufela
- 03.03.13 16:59 szufela
- 03.03.13 17:18 Robert Rędziak
- 03.03.13 18:06 ddddddd
- 03.03.13 18:26 hisjusz
- 03.03.13 18:27 hisjusz
- 03.03.13 18:28 ddddddd
- 03.03.13 20:26 RoMan Mandziejewicz
- 03.03.13 20:31 Rafał \"SP\" Gil
- 03.03.13 21:16 Robert Rędziak
- 03.03.13 21:43 RoMan Mandziejewicz
- 03.03.13 21:48 Martin Fox
- 03.03.13 21:50 szufela
- 03.03.13 22:00 ddddddd
- 03.03.13 22:14 ddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=