eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Data: 2009-02-15 10:14:19
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 10:35:11 +0100, Krzysztof Drewicz napisał(a):

    > Człowieka który w w/w rozmowie uczestniczył, oraz, dodatkowo a na ogół
    > Sąd od tego zaczyna, powołuje się biegłego który orzeka że jakość
    > nagrania jest OK, nie występują zniekształcenia mogące świadczyć o
    > manipulacji etc... tempo głosu jest stałe, jest to czasem nawet psycholog
    > a nie jakiś elektronik-centralowiec, często wypowiada się akustyk (np
    > gdy Sąd usłyszy odgłosy w tle etc...).

    A strona przeciwna sięga po wyrok SN w tej sprawie....

    > W każdym razie, tak jak napisałeś: przepisy tego nie precyzują i zależy
    > to od decyzji konkretnych Sądów. Może być tak że nagrania Sąd nie chce
    > odsłuchiwać, tylko "odczytać stenogram" a może być to i to.

    I dalej nie bedzie to samodzielny dowód.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: