eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Date: Wed, 18 Feb 2009 11:14:38 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <gngn24$lvo$1@news.onet.pl>
    References: <a...@t...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: azd180.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1234952069 22520 83.27.141.180 (18 Feb 2009 10:14:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Feb 2009 10:14:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226787
    [ ukryj nagłówki ]

    >Użytkownik "mic49" <m...@i...pl> napisał
    >Jedna z opinii głosi, że IVR wzmacnia prestiż firmy. Inna, że
    >klientowi należy umożliwić jak najszybszy kontakt z firmą, więc od
    >razu po wybraniu numeru powinna zgłosić się recepcja.

    recepcja to niekoniecznie jest szybszy sposob o IVR.

    Za to co w obu denerwuje - dzwonisz, wybierasz kogo ci tam potrzeba
    .. zajete.
    A impuls zaliczony.

    Co prawda w dobie rozliczen sekundowych to juz coraz mniej
    denerwuje .. ale czasem jednak najwygodniejsze jest ISDN z DDI.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: