  • Data: 2017-03-29 00:29:09
    Temat: Re: Ida podwyzki
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Mar 2017 10:00:34 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > Aktualnie jesteśmy w opozycji do większości propozycji UE więc jakoś nie widzę tu
    różnicy względem PO które przez 2 kadencje nie potrafiło zapewnić bezpieczeństwa
    pieszym na pasach.
    > Liczby zabitych na drogach być może nie wyglądają zbyt dobrze ale nie widzę tu
    raczej dobrych intencji tylko tradycyjnie skok na kasę.

    Czy ja wiem czy to będzie znowu taki skok na kasę.
    Obwiam się że obecne mandaty są w okolicach szczytu krzywej Laffera właśnie
    dlatego że są stosunkowo niskie i przez to ewentualny mandat to nie
    tragedia.

    Jak przywalą tu norweskie mandaty to kierowcy się zaczną pilnować i
    przestaną płacić. Czy zwolnią to nie wiem, ale na pewno nakupią różnego
    sprzętu wykrywająco-oszukującego :)