    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Idą promocje
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <qvucim$955$1@dont-email.me> <5e22c18c$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <qvvf1i$eor$1@dont-email.me> <r005rj$6u7$1@news.icm.edu.pl>
    <r01a6h$571$1@dont-email.me> <5e242f3d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <r01j9h$ng0$1@dont-email.me>
    <5e24892b$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <3028774810$20200119181033@squadack.com>
    <r02g1b$dbu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <4489090207$20200120015454@squadack.com>
    <r04o9k$cco$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1756856430$20200121005015@squadack.com>
    <r09onb$i5p$1$Cav@news.chmurka.net>
    <9881597084$20200122213955@squadack.com>
    <0...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e2d8a94$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Sun, 26 Jan 2020 16:13:15 +0100

    Dnia 26 Jan 2020 13:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > A dlaczego bardziej oszczedny i nowoczesniejszy silnik miałby palic
    > wiecej?

    > Katalizator to nie jest zadna nowosc.
    > Masa nie zwieksza sie zreszta dlatego ze dołozono filtr (bo to by było
    > kilka kilogramów - zwieksza sie bo auta rosna...

    rosna, ale chyba nie az tak.
    Czy przypadkiem o te gwiazdki i crash testy nie chodzi ?

    > Nie zrozum mnie zle - sam jezdze duzymi samochodami i zastanawiam sie jak
    > to ogarnac.

    Moze miejsca parkingowe ogranicza dalszy wzrost.

    > Ale widze bezsens kupowania auta ktore ma 200KM tylko po to
    > zeby szybko do lidla skoczyc. I nie mow mi ze nie znasz wielu aut ktore
    > słuza własnie do takich celów i mogłyby być o połowe mniejsze.

    Tak wielu to znow nie, bo u nas jednak inna moda panowala.

    Ale ... czy takie auto az tak duzo pali jadac po bulki ?

    > ROTFL. Nie wiem kto ci co wmówił, nie wiem tez jak rozpatrywac twoja
    > uwage o telewizorze w kontekscie tego co ktokolwiek potrzebuje
    > NAJBARDZIEJ.
    > Własciwie to nie mam pojecia co chciałes przez powyzsza wypowiedz
    > przekazac i jak to sie ma do tego ze zuzywamy coraz wiecej energii.

    Co by nie mowic - telewizory rosna. Ale to chyba zasluga technologii -
    potrafimy zrobic duze i tanio.

    Z drugiej strony - taki 32" LCD troche maly. Bo z uwagi na proporcje
    ekranu - porownywalny z 21" kineskopem.
    Natomiast ... ubywa modeli 40". Widac sie nie oplacaja.

    J.