    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Identyfikacja scalaka z dziwnym oznaczeniem - całka dt
    Date: Fri, 6 Jul 2018 17:37:06 +0200

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    >Oznaczenie dziwne bo składa się ze znaku całki i liter "dt".

    ><całka>dt
    >7132
    >SA35P
    >S9810P

    >Tu i tam mówią że to pamięć ale ja myślę że pamięc to ja mam w 628128
    >;)

    A tak swoja droga ... czy pamietacie takie pamieci analogowe,
    nieulotne chyba nawet, to musialo byc ze 20 lat temu.
    Do zastosowan audio chyba najbardziej.

    Czy tego nie robiło lub nie przejelo IDT ?

    Choc google podpowiada, ze to sie nazywalo ISD

    ... a moze to kosci mialy ISD w nazwie ?

    http://www.nuvoton.com/hq/products/isd-voice-ics/isd
    -chipcorder-family/digital-chipcorder-series/

    J.