  • Data: 2019-01-23 21:40:21
    Temat: Re: Identyfikacja w UPC
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-23 o 17:36, HF5BS pisze:

    > (...)
    > A ja własnymi "rencyma" macałem zegarynkę, której gadanie słychać np. w
    > filmie "Nie lubię poniedziałku". Latami stała nie używana (ale sprawna i
    > gotowa wznowić działanie) pół piętra pod moją ACMM. Oparta była o
    > "pakiet" taśm magnetycznych, a zmiana zapowiadanej minuty/godziny
    > odbywała się poprzez przesunięcie o określony kąt bębna z taśmami.
    > Głowica/głowice czytająca kręciła sie na swoim bębnie, kształtem
    > przypominającym nieco pozycjonery w niektórych HDD. Nagrane były tylko
    > godziny i minuty.
> [...]

    Dziwne waść rzeczy piszesz.
    Starsza zegarynka z filmu powyżej (ciemny, ledwo co widać) jest
    optyczna, a nowsza magnetyczna?
    Raczej nie chodziło to na poduszce powietrznej, jak w Odrze, bo
    radykalnie by obcięło wysokie tony. A głowica stykając się z taśmą
    szybko ją niszczy. Znam to z kamer pogłosowych - czasami jedna taśma
    wystarczała tylko na jedną dłuższą imprezę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam