  • Data: 2019-01-24 20:15:41
    Temat: Re: Identyfikacja w UPC
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ircys pisze:
> [...]
    Pernambuko.

    > Proste oddzwonienie będzie skutkowało, że dodzwonisz się właśnie pod ten numer,
    > ale w .pl, a nie pernambuko. Gorzej może być właśnie z taryfikacją, bo nie każdy
    operator poprawnie może to zinterpretować/zauważyć, że połączenie zostaje w kraju. W
    Orange w takich wypadkach taryfikacja jest krajowa, w UPC nie wiem.

    > Ircys

    Czy w UPC w ogóle działają wychodzące krajowe poprzedzone przez 0048? Ja
    czasami na "zwykłą" Netię "dostaję" spamerów z SN 61 jako 004861...
    próbowałem kiedyś oddzwonić i było NMTN.
    Natomiast dlaczego takie połączenie miałoby być taryfikowane jako
    międzynarodowe, skoro numer jest krajowy? Po jakiej stawce? To by miało
    jakiś "sens" tylko w 2 przypadkach:
    1) Wszystkie międzynarodowe z jedną stawką, a "międzynarodowość" jest
    identyfikowana przez 00 (czy jakiś polski op tak ma - wątpię).
    2) Istnieje strefa "reszta świata" z najwyższą stawką, gdzie są wrzucone
    wszystkie kierunki niewyspecyfikowane explicite po niższych stawkach.
    AFAIR było coś takiego przez jakiś czas w Playu/Dziewicy, że 00800 bylo
    rozliczane jako reszta świata tzn. odpowiednio 4/5,32 PLN za minutę.

    PK