  • Data: 2016-04-09 22:23:26
    Temat: Re: Idioci, wszędzie idioci!
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie tego nie wiadomo, czy lepiej mieć skorupę miękką i pomału płynącą, czy
    twardą i nie poddającą się.

    troche odbiegne od tematu.
    Zdrzyło mi się przeczytać kiedyś ksiązkę.
    "Krótka historia prawie wszystkiego" Brysona.
    Dwie rzeczy zapmietałem te wszystkie szkielety które są pokazywane w muzeach
    to podróbka. Znaczy sie zawsze pare kości jest orginalnych natomiast reszta to
    odlewy.

    Druga rzecz.
    Jeśli historię całego wszechświata porównanąc do roku. To człowiek istnieje kilka
    godzin a cywilizacja jaką znamy kilka chwil.
    I tak patrząc z tej prespektywy patrząc i słuchając jakie niektórzy mają
    problem to być może homo sapiens jest tylko ślepą uliczką ewolucji.

    I na koniec troche w temacie.
    No i oczywiście temat superwulkanów . I sławny Yellowstone.
    Który budzi sie co 300 tys lat.
    I mniej więcej teraz powinien wypaść kolejna erupcja.
    Aż sprawdziłem w google a tu w 2015 roku Sumatra się budzi:

    http://pogoda.wp.pl/gid,17640147,kat,1035571,title,B
    udzi-sie-superwulkan-Jest-grozniejszy-niz-Yellowston
    e,galeria.html?ticaid=116cde

    Pocieszam sie tylko tym że dla takiego wulkanu 1000 lat w lewo czy w prawo
    to jak mgnienie oka