  • Data: 2019-04-18 07:52:57
    Temat: Re: Idzie lepsze
    Od: CTP <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 18 kwietnia 2019 07:21:33 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Szczerze: nie chciałbym, żeby tak działający system jeszcze mi zaczynał
    samoczynnie hamować.

    > ale taka jest przyszlosc pojazdow autonomicznych :-) popatrzcie sobie jak
    bojazliwie i defensywnie jezdzila Tesla na poczatku, co chwile przyhamowanie
    zwlaszcza na zakretach choc bylo widac ze zadnej przeszkody nie ma ... ale Musk
    programuje rozne tryby i np Mad max ma obnizone do minimum marginesy bezpieczenstwa
    :-)

    To chyba jeszcze musiałby wprowadzić system odczytywania myśli, żeby rozpoznać, czy
    kierowca zbliżając się gwałtownie do pojazdu poprzedzającego chce go szybko
    wyprzedzić, czy się po prostu zagapił.
    Mnogość sytuacji, jakie mogą się zdarzyć na drodze, moim zdaniem, praktycznie
    eliminuje jakąkolwiek możliwość stworzenia pojazdu w pełni autonomicznego.
    Co najwyżej będą to jakieś zawalidrogi wlokące się po drogach i wkurwiające innych
    kierowców.
    CTP