  • Data: 2019-05-20 22:39:14
    Temat: Re: Ile kilometrów dziennie najwiecej..
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    "Myjk" wrote in message news:ozsdf3s6dqtf$.dlg@myjk.org...

    > Nie wiem jak to zrozumieć, nawet jeśli ktoś "lubi jeździć". Przecież to
    > jest zwyczajna mordęga. Jedyne co mi przychodzi do głowy, że ktoś się boi
    > latać samolotem i dlatego "lubi" jeździć samochodem. I o ile jeszcze
    > zrozumiem jakieś lokalne drogi typu Bułgaria czy Chorwacja, ale nie
    >autostrada na zasięg.

    Wszystko zależy od okoliczności. Nie zawsze się jedzie na wakacje. Mi się
    zdarzają szkolenia we Frankfurcie (a/M, 1100km) trwające 3-4 tygodnie
    (chociaż zawsze się staram znaleźć ciekawsze miejsca). Wtedy wolę pojechać
    samochodem, nie przejmować się bagażem i móc zrobić sobie dalsze wycieczki w
    weekendy (czasem rodzina przylatuje). Bo po prawie roku szkoleń (w sumie)
    Frankfurt jako taki jest mało interesujący ;-P
    Ale kilkanaście lat temu to trasa Frankfurt- Wwa to był wyczyn, jak jechałem
    tak ostatnim razem świeżo po wybudowaniu A2 do Warszawy - droga powrotna
    zajęła mi 8,5h (Vmax+10). Z tempomatem to naprawdę nie był duży wysiłek.
    Swego czasu zdarzył mi się kurs do Paryża po rzeczy córki (zgromadzone w
    czasie rocznego pobytu). Ale to już nie było na raz i powiązane ze
    zwiedzaniem 'po drodze'. Ale ogólnie - zgadzam sie z przedmówcą, że samolot
    + wynajęty samochód na miejscu.

    --
    Axel