  • Data: 2019-12-10 10:29:03
    Temat: Re: Ile zajmie komputerowi mnożenie liczb rzędu 2^128
    Od: "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b7426ee8-be56-48fc-9657-da5a18e0729b@googlegrou
    ps.com...
    > Czy ktoś jest w stanie wykonać takie obliczenia i zmierzyć czas? A może możecie
    podsunąć jakiś sensowny sposób oszacowania tego?

    Program do testowania wersja 32bit. Wersja 64bit powinna działać szybciej niestety
    byłem w podróży i miałem dostęp tylko do laptopa z systemem 32bit.
    Zrobiłem testy dla 16,32,64,128 powtórzeń.

    Czas obliczeń uzyskany przy pomocy rozkazu RDTSC
    Pierwsza liczba do ilość powtórzeń druga średnia ilość cykli zegara

    Procesor i5-4200 2,5GHz
    128 - 26500

    Porcesor i7-6700 3.4GHz
    128 - 24000