  • Data: 2019-12-07 22:22:16
    Temat: Re: Ile zajmie komputerowi mnożenie liczb rzędu 2^128
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 21:18:48 UTC+1 użytkownik o...@g...com
    napisał:
    > Kwestia gustu, mnie fascynują te problemy, zwłaszcza, że mają istotne związki z
    hipotezą Collatza. Chaos deterministyczny, Wolfram rules, automaty komórkowe - dla
    mnie to wszystko ciekawe rzeczy.

    nie watpie ;c problem w tym ze jak sie szuka odpowiedzi trzeba znalezc kogos koho to
    interesuje lub zainteresuje a z tym w praktyce bywa ciezko ;< (co znam z zycia gdzie
    wiekszosc ciekawych tematow trzeba robic zupelnie samemu a na forum mozn apogadav
    glownie o pewnym waskim wycinku tematow o ktorych akurat komus chce sie gadac)