  • Data: 2017-04-12 12:56:32
    Temat: Re: Inowacyjne prace budowlane, trochę polityka
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.04.2017 12:20, s...@g...com wrote:

    > Prawo zamówień publicznych :
    >
    > Jeden z trybów zamawiania :
    >

    > Art. 73a. 1. Partnerstwo innowacyjne to tryb udzielenia zamówienia,
    > w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu zamawiający
    > zaprasza wykonawców dopuszczonych do udziału w postępowaniu do składania
    > ofert wstępnych, prowadzi z nimi negocjacje, a następnie zaprasza do składania
    > ofert na opracowanie innowacyjnego produktu, usług lub robót budowlanych
    niedostępnych na rynku oraz sprzedaż tych produktów, usług lub robót budowlanych.

    > Jestem za "dobra zmiana" ale takie coś wprowadzone za czasów PIS mnie wkurza.
    > To po co uniwersytety i politechniki?

    Mogą dać firmom zaplecze naukowe, pomysły. W ramach umowy
    firma-polibuda. (Albo podkradając ludzi;-)
    Nie widziałem jeszce politechniki, która miałąby robotników
    potrzebnych do przeprowadzenia _robót budowlanych_:)

    pzdr
    bartekltg