  • 51. Data: 2019-11-13 12:43:57
    Temat: Re: Instalacja Andka
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 12.11.2019 o 17:50, 2late pisze:

    > Ustaw sobie gdzies w garazu, przedpokoju jako dodatkowy zegar,
    > prognoze pogody moze wyswietlac albo grac muzyke.
    >
    > Pozdrawiam

    To nie tak, tablet poza tym że nie mogę na nim korzystać z Sklepu Gogle
    i ze względu na stare przeglądarki z internetu, jest w pełni sprawny, a
    więc rozmowy, SMSowanie czy nawigacja GPS, a także stare zainstalowane
    już gry działają.

  • 52. Data: 2019-11-13 12:44:32
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 12.11.2019 o 19:41, mrvtktjv pisze:

    > Android 4.4 spokojnie by ruszył, o ile ktoś by go "przeportował", choć
    > to zbyt wiele nie zmieni.

    No, nie wiem, przy jednym TV mam taka przystawkę "Smart", - dwurdzeniowy
    procek, 1GB RAM, i już na andku 4.0 jego pracy nie można nazywać płynną.

  • 53. Data: 2019-11-13 12:46:35
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 12.11.2019 o 21:39, heby pisze:

    > To nie jest obrona własnego interesu kiedy nawet kompletny tumanista
    > widzi że do jego smarfona na Androdzie nie ma update a do iPhone
    > kolegi są. Coś najzwyczajniej śmierdzi i nie trzeba być informatykiem
    > żeby widzieć poziom żenady Googla. Google sobie naprawdę ciężko
    > zapracowało na fatalną opinię o jakości softu i supportu w porównaniu
    > z iPhone.

    Z tym iPhone to też tak trochę przerost formy nad treścią, sam widziałem
    padanie baterii po wgraniu nowszego systemu, zaprawdę powiadam Ci - pad
    baterii na  skalę chyba nie spotykaną w przyrodzie. W sprzętach z
    Andkiem też już zaczynają mnie zwyczajnie wnerwiać te nieustanne
    aktualizacje programów firmowanych przez Google. To jakiś  obłęd aby
    posuwać się do dwu aktualizacji programu w ciągu dnia, i jeszcze modlić
    się aby czegoś w nim nie spieprzyły.

    > Nie ma co dorabiać filozofii do zwykłego dziadostwa i dyletanctwa.
    > Czasy kiedy Google wyznaczały standardy już mineły, teraz to jest
    > typowa korpo z asymptotą rozwojową, debilnymi decyzjami i hackerami
    > zamiast projektantów.

    No, fakt.

  • 54. Data: 2019-11-13 13:05:52
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 13.11.2019 12:43, Trybun wrote:
    > To nie tak, tablet poza tym że nie mogę na nim korzystać z Sklepu Gogle
    Możesz zainstalować "Yalp Store (fork)", nieoficjalny klient Sklepu
    Play. Wtedy będziesz mógł wciąż ściągać aplikacje ze Sklepu Play.
    https://f-droid.org/en/packages/com.github.kiliakin.
    yalpstore/

    On 13.11.2019 12:43, Trybun wrote:
    > i ze względu na stare przeglądarki z internetu,
    Jeśli zależy Ci na aktualnej przeglądarce to zainstaluj Firefoxa. Ta
    przeglądarka jako jedna z niewielu nie korzysta z wbudowanego w system
    komponentu "Android System WebView" lub "Chrome", więc będzie można mieć
    aktualną przeglądarkę bez ingerencji w system operacyjny. O ile
    urządzenie Firefoxa w miarę "udźwignie".

  • 55. Data: 2019-11-13 13:06:18
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 13.11.2019 12:44, Trybun wrote:

    > No, nie wiem, przy jednym TV mam taka przystawkę "Smart", - dwurdzeniowy
    > procek, 1GB RAM, i już na andku 4.0 jego pracy nie można nazywać płynną.
    Możesz spróbować odinstalować aplikacje Google'a (Sklep Play, Usługi
    Google, itp.). Zdziwiłbyś się, o ile urządzenie przyspieszy.

  • 56. Data: 2019-11-13 20:00:58
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/11/2019 12:46, Trybun wrote:
    > Andkiem też już zaczynają mnie zwyczajnie wnerwiać te nieustanne
    > aktualizacje programów

    Nie. Aktualizacje *programów* Google ma ok.

    Google ma bezgranicznie spieprzone aktualizowanie systemu (kernel,
    sterowniki, OS). Zaryzykuje stwierdzenie że nie ma nawet śladowego
    aktualizowania systemu jako ogólnego mechanizmu Androida. Producenci
    łatają to na własną rękę i wychodzi im jak widać czyli nie wychodzi.

    To się nie mieści w głowie, ludzie 60 lat temu wylądowali na kulce sera
    a programiści Google nie potrafią zrobic raz a dobrze tak prostej rzeczy.

  • 57. Data: 2019-11-13 20:08:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/11/2019 11:59, r...@k...pl wrote:
    > Do pracy znacznie ważniejszy jest RAM, a nie ROM

    Oczywiście, biedaczku.

    Dlatego sytuacja wygląda tak:

    a) jak zabraknie RAM to system troche pozrzuca do swapu, user przeklnie
    MS, powspomina XP i tyle.

    b) jak zabranie ROM to nie wstanie, wpadnie w pętlę restartów albo pętlę
    updateów.

    > -- dlatego jeżeli ktoś skupia
    > się na ROM, to znaczy że jest dyletantem.

    No faktycznie, biedaczku, lepiej mieć więcej RAMu z pętlą restartów bez
    wyjscia. Faktycznie RAM ważniejszy niż ROM. Napisz to do MS i wyślij
    poleconym. Oni tam, w niewiedzy, po omacku montują w tych swoich
    surfacach jakieś głupie 128GB SSDki a mogli by wpierniczać więcej RAMu
    bo ważniejszy. Co za tępaki, nie mogli to poczytać radków z usenetów?

    PS. Tak, Kiano 8 MS z zainstalowanym czystym Windowsem 10 po kilku
    godzinach *NIC* nie robiąc tylko podgrzewajac atmosferę zrobił nagle
    restart i od tej pory wesoło się restartował majac kilka kB wolnego na
    C. Wyjście z tego wymagało niezłych sztuczek, raczej niedostępnych dla
    przeciętnego suwerena.

  • 58. Data: 2019-11-13 20:27:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-11 o 11:00, Trybun pisze:
    > cofną się o parę lat wstecz

    Cofałeś się kiedyś w przód?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 59. Data: 2019-11-13 20:31:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-10 o 20:22, z pisze:

    > Intel Atom Z3460

    ROTFL. Ktoś kto kupuje "coś" z tym prockiem musi mieć nieźle nasrane we
    łbie. No chyba że go dostałeś od wroga.

  • 60. Data: 2019-11-14 08:14:37

    W dniu 2019-11-13 o 20:31, LordBluzg(R) pisze:

    > ROTFL. Ktoś kto kupuje "coś" z tym prockiem musi mieć nieźle nasrane we
    > łbie. No chyba że go dostałeś od wroga.

    Nie pamiętam teraz ale 5-7 lat temu też miałeś takie zdanie o tym
    procesorze?