  • Data: 2014-12-14 10:14:52
    Temat: Re: (Inter)Netia a usługi Google
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-11 19:50, Krystek pisze:
    > Czy ktoś z Was może zauważył problemy w dostępie do usług z sieci
    > Internetii? Chodzi głównie o Gmail, ale też i o wyszukiwarkę i inne
    > serwisy. Szczególnie przez WWW bardzo wolno ładuje się poczta, czasem są
    > problemy z połączeniem ze stronami google'owych serwisów. Sytuacja taka
    > trwa już od 2 dni. Jakby ktoś przykręcił kurek rury do Google.

    Może węzeł Netiowy GGC zapragnął nagle zaciągać kontent z AS5617?

    Nam się ostatnio coś takiego przytrafiło i spowodowało saturację styku
    krajowego do 5617, natomiast jak odfiltrowaliśmy ruch do GGC przez
    krajowy styk OPL, to gógiel najpierw zapytał WTF, a potem stwierdzili że
    mamy 'fix yourself routing issues' nie rozumiejąc, że nie mam
    najmniejszego zamiaru dokładać do uprgadu styku OPL na 10G (do naszych
    normalnych potrzeb styk 1G wystarcza w zupełności) w zamian mając
    jedynie zaszczyt karmienia prądem i internetem góglowych maszyn.

    W tej chwili przerabiam węzeł GGC tak, aby już nigdy nie przyszło im do
    głowy zaciągać czegokolwiek ciągle przesadnie za drogą 'krajówką' z AS5617.

    --
    Ślązak