  • Data: 2018-12-10 14:56:28
    Temat: Re: Interfejs diagnostyczny - który może więcej?
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-10 o 14:21, Jacek pisze:
    > Mam problem elektryczny z Alfą Mito 1,6 jtdm.
    > Intefejs Multi ECU Scan i Alfa OBD nie znajduje błędu a silnik czasami
    > gaśnie. Usterka znika, gdy wyłączymy i załączymy stacyjkę (nawet na
    > ułamek sekundy wystarczy). Trzeci warsztat rozkłada ręce.
    > Ostatni pomysł jest, żeby dać do ASO do diagnostyki, ale tu mam do
    > Kolegów pytanie:
    > czy w ASO będą w stanie na swoim sprzęcie dowiedzieć się więcej, niż za
    > pomocą wymienionych interfejsów?
    > Silnik gaśnie raz za jakiś czas - powiedzmy, że średnio co pół godziny.
> [...]

    Nie wiem czy to pomoże, ale miałem podobny problem z zimnym lutem w
    Focusie 2. Czego to warsztaty nie szukały a trzeba było oddać do naprawy
    zespół liczników zawierający komputer.
    W tym stanie licznik kilometrów wyświetlał poziome kreski.
    Co jest u ciebie?
    Błędów komputer nie zapisywał prawdopodobnie z powodu, że się właśnie
    zawieszał.