  • 11. Data: 2009-05-15 07:31:25
    Temat: Re: Internet z netia adsl udostępniony bezprzewodowo
    Od: " Piotrek" <p...@g...pl>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Teraz już wiem co i jak, tylko jeszcze się
    zastanawiam jaki ANEX mam ale to już się od netii dowiem chyba :)

  • 12. Data: 2009-05-15 07:44:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 07:31:25 +0000, Piotrek napisał(a):

    > Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Teraz już wiem co i jak, tylko jeszcze
    > się zastanawiam jaki ANEX mam ale to już się od netii dowiem chyba :)

    Jeśli telefon "normalny" to Anex-A. Anex-B to jest na ISDN.

  • 13. Data: 2009-05-15 10:23:16
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Trzeba jeszcze skonfigurować karte sieciową i Połączenie Lokalne w
    >komputerze. Dopiero wejście na stronę routera w ustawienia.

    Nie trzeba, w wiekszosci przypadkow kazdy router ma serwer dhcp po stronie
    iface'ow lan, wiec jezeli tylko masz ustawiony protokol tcp/ip na automat to
    pobierze automatycznie wszystkie ustawienia od routera. Pozniej juz tylko po
    adresie bramy wchodzisz przez przegladarke na konfiguracje Routera (i tam
    ustawiasz co tam chcesz).

    --
    doom3

  • 14. Data: 2009-05-15 10:25:24
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:guhv3j$qnr$1@mx1.internetia.pl...

    > Do routera nie musisz mieć sterowników !!!
    >
    > Raz wpisujesz na stałe te dane do routera i on potem się sam loguje, bez
    > twojej ingerencji

    W niektorych przypadkach musisz... oczywiscie nie nazywa sie to sterownik,
    ale np: program do konfiguracji routera, poniewaz on (router) jakotaki nie
    ma wbudowanego serwera www, tak wiec konfiguracja odbywa sie poprzez
    dolaczony do routera program.

    Przyklad: Duzo routerow marki Belkin (jakby co... nie polecam tej marki)

    --
    doom3

  • 15. Data: 2009-05-15 17:56:54
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 May 2009 07:44:54 +0000 (UTC), jureq
    <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    >Jeśli telefon "normalny" to Anex-A. Anex-B to jest na ISDN.

    Netia tez ma "normalny" telefon na annex B.

    A tak w ogole, to jeśli już przedpisca zdecydował się na modem, to
    moze wezmie pod uwage jakiego Fritz'a z bramka, wtedy ma wszystko
    i jeszcze trochę w kupie. Bo mozliwosc tanich rozmow.

  • 16. Data: 2009-05-16 20:03:02
    Od: CeBeR <c...@i...n_o_s_p_a_m.pl>

    W dniu 2009-05-15 09:31, Piotrek pisze:
    > Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Teraz już wiem co i jak, tylko jeszcze się
    > zastanawiam jaki ANEX mam ale to już się od netii dowiem chyba :)

    Jeśli masz na linii Netii, to B. Jeśli internet od Netii na linii TP, to A.

  • 17. Data: 2009-05-16 21:58:37
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 16-05-2009 o 22:03 CeBeR napisał na pl.comp.pecet:

    > Jeśli masz na linii Netii, to B. Jeśli internet od Netii na linii TP, to
    > A.

    Panowie spokojnie.
    Ja mam A na lini Netii. W FAQ na stronie Netii jest napisane:
    Klienci TP SA mogą korzystać z dostępu do internetu Netii wyłącznie na
    liniach analogowych,
    Klienci Netii mogą korzystać z internetu zarówno na liniach analogowych,
    jak i ISDN
    dostarczanych przez Netię.

    A swoją drogą, nikt nie odpowiedział koledze na pytanie - jak przy pomocy
    bezprzewodowej
    karty sieciowej podłączonej do komputera i modemu USB dostarczyć internet
    Wi-Fi do PSP i laptopa?
    Sam bym się chętnie dowiedział :)

    Wiesław
    Opera Mail

  • 18. Data: 2009-05-17 05:51:03
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 16 May 2009 23:58:37 +0200, Wiesław napisał(a):

> [...]
    > bezprzewodowej
    > karty sieciowej podłączonej do komputera i modemu USB dostarczyć internet

    Dużo kart pozwala na przełączenie w tryb AP.

  • 19. Data: 2009-05-17 06:38:15
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 19:56:54 +0200, A_Zet napisał(a):

    > Netia tez ma "normalny" telefon na annex B.

    Nie. Netia oprócz normalnego telefonu z Anex-A, ma także linie ISDN na
    których też udostępnia internet i wtedy trzeba użyć Anex-B.

  • 20. Data: 2009-05-17 08:27:37
    Od: Colin <m...@g...com>

    Wiesław wrote:
> [...]
    > pomocy bezprzewodowej
    > karty sieciowej podłączonej do komputera i modemu USB dostarczyć

    Można na komputerze utworzyć sieć ad-hoc (jak to się robi to zależy od
    systemu operacyjnego) a następnie udostępnić tej sieci połączenie
    internetowe (jest taka opcja we właściwościach sieci w panelu sterowania).