    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 15 Aug 2016 17:47:14 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Inżynieria w dobie globalnej katastrofy ekologicznej
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 sierpnia 2016 22:04:15 UTC+9 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Słysze to od połowy lat 90. Niestety ciągle pieniądze sa tam gdzie
    > zawody IT i nic nie wskazuje na "poprawę".

    No bo nie da się narysować linii poniżej której rządy nie pozwolą upaść swoim
    społeczeństwom. Jakie ścierwo musieliby zacząć żreć i pić obywatele, żeby rząd
    powiedział że tak dalej być nie może? Obejrzyj Soylent Green, film stary ale wciąż
    aktualny, powiedziłbym że coraz bardziej. A ci obywatele wolą fascynować się
    niewpuszczaniem uchodźców, niż przyczynami ich ucieczki. Nikt nie pomyślał że oni
    uciekają przed katastrofą ekologiczną która wcześniej czy później za nimi tutaj też
    przyjdzie. Jak jakiś polityk zaczyna mówić o klimacie, to ma stuprocentową gwarancję
    że przegra wybory. Jak tylko o uchodźcach- zaraz wygrywa. Motłoch nie rozumie że to
    to samo. Pytanie tylko kto pierwszy wyczuje że to się wkrótce zmieni. Ja mam nadzieję
    że niedługo, chociaż wcale nie zacznie się od Europy.

    > ... bo MD już szuka pracowników.

    Co to jest MD?