  • Data: 2020-05-31 15:44:25
    Temat: Re: IoT Core google Cloud...
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 31 May 2020 13:01:30 +0200, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > Tłumaczyłem przecież, że niektórzy korzystają z białej listy.
    > Nie połączysz się z żadnym IP jeżeli nie ma go (albo domeny) na
    > białej
    > liście .

    Takie działania są niedopuszczalne. Jeśli jakiś provider tak robi
    należy go zmienić (pomijam kwestię "blokowania" stron przez rządy).

    > Mam klienta - kamerki, domofony, bramy, światełka na ogrodzie i
    > takie
    > tam. Jeździ po całej Europie. Ze Szwajcarii mu nic nie działa. Z
    > Niemiec
    > działa część zabawek przez LTE, od lokalnego "dziadka" na wifi nie
    > działa nic.

    Bo pewnie używacie zabawek, które wymagają dostępu przez "chinską
    chmurę" a to jest cięte w Europie z wielu powodów.Też jeżdżę po
    świecie i jeszcze się nie spotkałem z sytuacją, że nie mogę się
    połączyć ze swoim IP na port 80/443 (inne owszem czasami są
    blokowane), uwaga - nawet z Chin.

    --
    Marek