  • 11. Data: 2010-10-10 09:44:38
    Temat: Re: Istnieje "zielona strzalka w lewo" ?
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-09 22:24, Fantom pisze:
    > Ale czy moznajakos dostawic strzalke w lewo ?

    Ja dopisze do listy Katowice - taka strzałka w lewo zawsze była na
    skrzyżowaniu Wojewódzkiej z Francuską :)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 12. Data: 2010-10-10 11:48:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-09 23:00, Borys Pogoreło pisze:

    > Trafiłem na taką w Trzebnicy koło Wrocławia. Jak widać się da.

    Zdaje się, że do dzisiaj wisi na skrzyżowaniu Trzebnicka/Zakładowa. Dla
    zjeżdżających z mostu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-10-10 15:55:27
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-10 01:18, yabba pisze:
    > Strzałka w lewo jest w Warszawie na skrzyżowaniu Ratuszowej i
    > Jagiellońskiej.
    > W Gorzowie Wielkopolskim spotkałem zieloną strzałkę "w górę", czyli
    > prosto. :)

    Przydałaby się taka przy Metrze Marymont, bo ta obecna "w prawo"
    jest trochę myląca i zdarzają się tacy, co na niej stoją. :]

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 14. Data: 2010-10-10 17:18:11
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-10-10 15:55, Rychu pisze:

    > Przydałaby się taka przy Metrze Marymont, bo ta obecna "w prawo"
    > jest trochę myląca i zdarzają się tacy, co na niej stoją. :]

    Znaczy która dokładnie?

    Shrek.

  • 15. Data: 2010-10-10 18:05:38
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-10 17:18, Shrek pisze:

    > Znaczy która dokładnie?

    Sobieskiego -> Popiełuszki

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 16. Data: 2010-10-10 18:14:47
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-10-10 18:05, Rychu pisze:

    > Sobieskiego -> Popiełuszki

    Znaczy się Słowackiego -> Stołeczna;)

    Shrek

  • 17. Data: 2010-10-10 18:32:26
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-10 18:14, Shrek pisze:
    > Znaczy się Słowackiego -> Stołeczna;)

    Tak, chociaż trochę historii musiałem przeczytać, bo może
    to już nie był mój okres pieluszek, ale kilka lat po nim :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 18. Data: 2010-10-10 20:46:35
    Od: "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

    > W Krakowie tez mamy.

    jedną :-)

    --
    ml

  • 19. Data: 2010-10-11 09:01:00
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2010-10-09 23:11, PB pisze:
    > w Waw została ostatnia chyba

    Czekaj czekaj, niedawno widziałem sygnalizator w lewo, a na wprost nie
    było nic. Znaczy tylko jeden pas był objęty światłami. Jak się nazywa
    ten Niemiec...

    --
    Alf/red/

  • 20. Data: 2010-10-11 09:03:33
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 22:24:50 +0200, Fantom napisał(a):
    [ciach]

    Tak z ciekawości - bo widzę, że Koledzy wymieniają przypadki takich
    strzałek - czy to ma gdziekolwiek logiczny sens, poza ulicą
    jednokierunkową? Bo ciężko mi sobie na poczekaniu wyobrazić skrzyżowanie z
    sensowną zieloną strzałką w lewo...

    --
    Yakhub