    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Izolowany konwerter zrobić z RS232 na RS485
    Date: Wed, 20 Sep 2017 18:42:42 -0000 (UTC)

    Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> wrote:
> [...]
    id=EAIaIQobChMI-cWPu-6z1gIVlcqyCh2ytg9wEAYYASABEgKkh
    fD_BwE

    > Hmm... to pompa ładunkowa. Gdzie tam jest zasilanie strony izolowanej?

    No właśnie.
    Teraz widzę, że ten "trzeci transoptor" to jednak faktycznie przetwornica
    TI: DCP010505BP.

    > Aż tak dobrze to nie, bo poziomy TTL są, ale są do dyspozycji np układy
    > ADM248x i podobne. Niestety większość wymaga przetwornicy albo zasilania
    > od strony izolowanej. Któryś z układów ma sterowanie do trafa
    > przetwornicy jak ktoś się chce bawić jak z dalej wspomnianym maximem.
    > Nie tylko Analog takie robi, również chyba TI, a może Maxim.
    > Kiedyś były jeszcze MAX1480 bodajże, ale to bardzo kapryśne i drogie
    > układy, więc nie polecam.

    W innym projekcie używam układów LINEAR uModule LTM2882Y i mimo ceny bardzo
    je lubię: czysto, schludnie - to co ma robić robi i ma wbudowany zasilacz
    izolowanej strony, więc upakowałem 4 izolowane porty z handshakiem RTS/CTS
    na bardzo małej powierzchni.

    Fajnie byłoby coś takiego znaleźć z RS232 po jednej stronie a RS485 ale
    pewnie się nie robi.

    Trzeba będzie więc jakimś MAXem 232 zejść z RS232 do TTL i potem po
    przejściu przez barierę zrobić driver do RS485.