  • 101. Data: 2010-11-19 14:57:09
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:ic5vf8$4hk$1@news2.ipartners.pl...

    > A gdy opowiesz w towarzystwie dowcip, a nikt się jakoś nie śmieje, to nie
    > odczuwasz
    > pewnej żenady tłumacząc, że to był dowcip?

    Ironia to jednak nie dowcip.
    I zobacz ilu ludzi w tym tutejszym towarzystwie ma łeb zryty dokładnie do
    poziomu jego rzekomej ironii.
    Jak poznać, który ironizuje, a który mówi na poważnie?
    Przecież ich nie znasz bliżej.

    > No to się nie dziw, że ma opory ;)

    Powiedz szczerze - masz pewność że to była ironia?
    Bo to by znaczyło że się zapędziłem. ;-)

  • 102. Data: 2010-11-19 14:58:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arek (G)

    > Ale tak samo spoci się osoba idąca piechotą, czy jadąca autobusem. Osoba
    > stojąca w korku w aucie bez klimy również spoci się jak owca.

    Dokładnie tak, nie ma znaczenia czy stoisz czy jedziesz rowerem 30 km/h
    żeby dojechać na czas. Pot jest zawsze ten sam!

    > Sporo czasu dojeżdżałem do pracy rowerem i nie pociłem się, być może nie
    > mam tak fatalnej kondycji, że minimalny wysiłek powoduje jakieś skrajne
    > reakcje organizmu.

    Niestety astmatycy zamknięci w zasmrodzonych puszkach tego nie
    rozumieją. :/

    --
    ignorance is bliss

  • 103. Data: 2010-11-19 15:29:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-11-19 14:00, J.F. wrote:

    > Niby naturalne rozwiazanie .. ale jak przenosza dane z radaru na zdjecie ?

    W sensie jak umieszczaja napisy i znaczniki zarejestrowanego
    wykroczenia? Skoro to jest zapisywane na dysk twardy, wiec jest jakis
    interface IDE i kawal elektroniki/softu ktory po drodze ma wiele
    mozliwosci przetworzenia pliku. Mozna tez przeciez juz raz zapisany
    plik modyfikowac tak, tak samo jak na pececie lenie uzywaja prostych
    programow do watermarkow fotek na allegro.

    Robi sie to odpowiednimi bibliotekami typu GD lub ImageMagick (wide
    podobna konwersja wykonywana on-line i po stronie serwera). Zaden
    problem dodawac takie informacje automatem "w ciemno" jako overlay i
    umieszczac je we wlasciwych miejscach, szczegolnie przy stalej
    rozdzielczosci pliku.

    Czyli radza sobie pewnie tak samo jak i inni producenci FR ktorzy tez
    raczej nie tworza od nowa aparatu foto, tylko uzywaja sporej czesci
    jakiegos sprawdzonego pstrykadla :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 104. Data: 2010-11-19 16:13:23
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Lewis

    > A wiesz, że pieszy podczas wypadku przy 40 km/h ma większe szanse
    > przeżycia niż przy 70 km/h? Co prawda żadnego tam być nie powinno, ale co
    > gdy jakieś wejdzie? Obniżyć w miastach limit do 40 km/h! Albo do 30 km/h!

    Czemu nie do 0 km/h? Uratowano by przeciez setki ludzi.

  • 105. Data: 2010-11-19 17:15:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > Niemcy, Francuzi, Włosi itp. również. Dobrze, że Polacy to fani czystości,
    > a smród np. w autobusach komunikacji miejskiej generują brudni turyści.

    Nie inaczej, a szlachta przeciez nie bedzie sie z smierdzacym motlochem
    poruszac, wiec kupuje paski w dizlu i ksenonach od niemca. A ze niemiec
    glupi na rowerze tylko jezdzil, to te paski maja niewielkie przebiegi i
    wygladaja, jak z fabryki.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 106. Data: 2010-11-19 17:52:25
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-19 17:15, kamil pisze:

> [...]
    > poruszac, wiec kupuje paski w dizlu i ksenonach od niemca. A ze niemiec
    > glupi na rowerze tylko jezdzil, to te paski maja niewielkie przebiegi i

    Otóż to:) Lepiej bym tego nie wymyślił:)

    A.

  • 107. Data: 2010-11-19 17:59:47
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Bzdura! Większość ludzi umiera w łóżku!

    W sumie to te łóżka względem np. słońca to całkiem szybko się poruszają.
    To by jednak potwierdzało wcześniejsze tezy:)

    A.

  • 108. Data: 2010-11-19 18:14:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin hants

    > Czemu nie do 0 km/h? Uratowano by przeciez setki ludzi.

    Też się zastanawiam, dlatego uważam, że należy dążyć do całkowitego
    zakazu ruchu samochodów w miastach (oprócz ekologicznej Toyoty Prius).
    Rower jest dużo lepszym środkiem komunikacji w mieście.

    --
    ignorance is bliss

  • 109. Data: 2010-11-19 18:17:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

> [...]
    > poruszac, wiec kupuje paski w dizlu i ksenonach od niemca. A ze niemiec
    > glupi na rowerze tylko jezdzil, to te paski maja niewielkie przebiegi i

    Lepiej jednak kupić ekologiczną Toyotę Prius która emituje mniej
    zabójczego dwutlenku węgla. Według ustaleń szwedzkich naukowców jeżdżąc
    ekologiczną Toyotą Prius codziennie ratujemy statystycznie jednego
    jesiotra, trzy krzaczki i osiem robaków.

    --
    ignorance is bliss

  • 110. Data: 2010-11-19 19:31:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 09:09:44 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jest takie cos na obwodnicy Sycowa.
    > Tylko nie ma atestu GUM, wiec nie sluzy do karania, a jedynie
    > wyswietla "kierowco <nr_rej> zwolnij".

    Próbowałeś już dać na tablicę kartkę z napisem "TY CHUJU"?

    --