  • Data: 2015-03-28 10:07:37
    Temat: Re: Jak montujecie rejestratory jazdy ??
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-27 o 23:59, kor_nick pisze:
    > u mnie z zapalniczki do rejestratora na szybie. nie mam czasu na
    > kombinacje. działa? działa.

    Jasne że działa, ale po jakimś czasie zabrakło mi gniazd zapalniczek a
    kable wiszące zaczęły być upierdliwe. Pewnie stąd pytanie pirters'a.
    Czemu upierdliwe? Bo jest jeszcze wtyczka ładowarki do komórki, dalej
    jadę to wtyczka do nawigacji Beckera (nie mam w radiu, a 3 koła za radio
    z nawigacją to jakiś żart; nie interesuje mnie chińszczyzna
    radio-nawigacjo-podobna co udaje że działa).

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez