    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <qoa3o7$3et$1$Cav@news.chmurka.net>
    <e...@g...com>
    <5da9573f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 18 Oct 2019 08:29:09 +0200

    Dnia Fri, 18 Oct 2019 08:10:11 +0200, Uzytkownik napisał(a):

    > Trochę to dziwne, że mogłeś zawrzeć umowę, a już nie mogłeś jej
    > wypowiedzieć.

    Nie wiem jak to tam bylo, ale formalnie upowaznienie do zawarcia to
    nie jest upowaznienie do wypowiedzenia :-)

    Albo nie potrzebowal zadnego papierka - umowe na Turka zawarl, bo
    pieniadze kazdy agent chetnie przyjmie, ale przy wypowiadaniu uslyszal
    "pani sie nie nazywa Mehmet" ...

    Ewentualnie umowe zawarl na siebie, a potem uslyszal
    "jak pan auto sprzedal, to umowa przeszla na nowego wlasciciela,
    juz pan nie moze wypowiedziec"

    J.