  • 31. Data: 2011-02-07 16:32:30
    Temat: Re: Jak nie dać się zrobić w balona (negocjacje)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011 15:49:22 +0100, Cavallino wrote:

    >Oczywiście.
    >Co nie znaczy że słusznie i że jest to niemożliwe czy nielegalne.
    >HINT: wypadki i choroby chodzą po ludziach.

    I wlasnie dlatego podejrzewam ze sie jakos przed tym zabezpieczyli i
    przyjdzie jednak zaplacic stosowne podatki :-)

    J.

  • 32. Data: 2011-02-07 16:41:16
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > I wlasnie dlatego podejrzewam ze sie jakos przed tym zabezpieczyli i
    > przyjdzie jednak zaplacic stosowne podatki :-)

    http://www.bankier.pl/firma/leasing/multiarticle.htm
    l/467545,4,Za-i-przeciw.html

  • 33. Data: 2011-02-07 16:55:04
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Rafal Jankowski" <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:alpine.LFD.2.00.1102061830070.7237@oceanic.wsis
    iz.edu.pl...
    > Nadszedł taki czas, że pewnie wkrótce nabędę swojego pierwszego
    > katamarana. Generalnie chciałbym przy tej okazji uniknąć wrażenia, że
    > handlowiec zrobił mnie w balona. Niektórzy pewnie powiedzą, że kupując

    http://biznes.onet.pl/ile-to-kosztuje-i-dlaczego-tak
    -drogo,18561,4167553,1,news-detal

  • 34. Data: 2011-02-07 20:50:54
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011, Robson wrote:

    > Magiczne slowo leasing :). fakt, moja wina, ale po kiego walczyc o 6% upust u
    > dealera, zeby oddac wiecej za leasing? Podpisuje umowe na leasing, likwiduje
    > dzialalnosc, i co? samochod nie jest jego, jest leasingodawcy. Gdzie tu zysk?

    Te 6% upustu to jest z faktu wziecia samochodu na firmę, a nie dlatego że
    jest leasing. Ja akurat biorę w leasing bo potrzebuję kosztów, ale to nie
    ma związku z upustem.

  • 35. Data: 2011-02-07 21:39:54
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    W 2 salonach mi powiedzili ze akurat chodzi o leasing, a nie samo
    "branie" na firme.
    Cos mi tam tlumaczyli, ze jak jest leasing to wtedy podpada sie pod
    sprzedaz flotowa i dlatego moga zaoferowac rabaty wyższe niż normlanie.
    Nie wiem o co dokaldnie chodzilo, ale w obu przypadkach z leasingiem
    bylo 6% znizki, a bez leasingu rabat byl mniejszy.

  • 36. Data: 2011-02-07 21:50:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafal Jankowski" <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:alpine.LFD.2.00.1102072048260.5406@oceanic.wsis
    iz.edu.pl...

    > Te 6% upustu to jest z faktu wziecia samochodu na firmę,

    A przypadkiem nie jest jeszcze inaczej, i te 6% nie jest z powodu NIE
    SKORZYSTANIA z darmowego kredytu, który firmom się nie należy?
    Bo tak przynajmniej było jak się ostatnio interesowałem Fiatem, na firmę
    taniej, bo nie dawali kredytu 0%.

  • 37. Data: 2011-02-07 21:56:01
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011, Cavallino wrote:

> [...]
    > SKORZYSTANIA z darmowego kredytu, który firmom się nie należy?
    > Bo tak przynajmniej było jak się ostatnio interesowałem Fiatem, na firmę

    Pewnie zależy od firmy mi w VW gość zaproponował na dzień dobry 6% mniej
    od ceny z konfiguratora jeśli wezmę na firmę, bez żadnych negcocjacji.
    Czemu tak jest to nie wiem.

  • 38. Data: 2011-02-08 10:06:02
    Od: Robson <r...@...pl>

    > A kto Ci powiedział, że masz obowiązek założyć DG żeby wziąć auto w
    > leasingu?

    Czytaj wątek od początku ze zrozumieniem:

    "Z tego co zauważyłem to klient klient indywidualny jest traktowany jako
    zło konieczne i biorąc choćby jeden samochód na firmę już można dostać
    spory rabat (nawet 6+ %). Z tego wnioskuję, że do kupienia samochodu
    warto taką działalność założyć choćby na jeden miesiąc."
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    EOT

  • 39. Data: 2011-02-08 10:07:27
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]

    spory rabat (nawet 6+ %). Z tego wnioskuję, że do kupienia samochodu
    warto taką działalność założyć choćby na jeden miesiąc."

    EOT nie warto się kopać z koniem ;)

  • 40. Data: 2011-02-08 10:15:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spory rabat (nawet 6+ %). Z tego wnioskuję, że do kupienia samochodu warto
    > taką działalność założyć choćby na jeden miesiąc."

    No i ?
    Gdybym chciał dyskutować z tym stwierdzeniem (bzdurnym rzecz jasna) to bym
    się do niego odniósł.

    A odnosiłem się to zupełnie innej kwestii, więc bądź łaskaw kontynuować
    dyskusję o niej właśnie.