  • 11. Data: 2011-02-20 20:36:37
    Temat: Re: Jak odpali� Harley Davidson Electra Gl ide?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-20 21:28, Kuczu pisze:

    > Immo i alarm sa aktywne wiec mruga. Trzeba je wylaczyc. Skoro piloty sa
    > w poblizu moto to powinien sie ladnie dezaktywowac. Logo HD na pilocie
    > nie dziala jako przycisk ?

    > Nie zartuj ze uwierzyles jak Cie KJ wkrecal ?
    >
    > Piloty sa na pewno od tego motocykla ?

    Dobra, doczytalem. Po wyjeciu baterii albo innyhc przygodach zeby
    odpalic motocykl trzeba podac PIN ktory powinien znajdowac sie w
    dokumentacji motocykla. Procedura jego wprowadzania jest dosyc
    skomplikowana ale w razie czego odezwij sie na priv to wysle Ci
    dokumentacje w PDF. Jesli nie znasz PINu to czeka Cie wizyta w serwisie
    i przeprogramowanie kompa za kilkaset pln.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2011-02-20 20:49:36
    Temat: Re: Jak odpaliĂ&#65533;&#65533; Harley Davidson El ectra Gl ide?
    Od: adrianadernew <adrianszandecki@_NOSPAM_interia.pl>

    Kuczunapisal

> [...]
    > dokumentacje w PDF. Jesli nie znasz PINu to czeka Cie wizyta w serwisie
    > i przeprogramowanie kompa za kilkaset pln.

    czyli motor nie wykrywa tego pilota? musze sprawdzic drugi.... ;///

  • 13. Data: 2011-02-20 20:51:00
    Od: adrianadernew <adrianszandecki@_NOSPAM_interia.pl>

    kuczu,prosze Cię podaj mi maila albo gg.

  • 14. Data: 2011-02-20 20:55:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-20 21:51, adrianadernew pisze:
    > kuczu,prosze Cię podaj mi maila albo gg.

    Mail jest w naglowku moich postow. A dokumentacje w pdf wyslalem Ci juz
    na adres z Twojego naglowka.

  • 15. Data: 2011-02-20 20:56:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-20 21:49, adrianadernew pisze:
    > Kuczunapisal

    > konsoli CZERWONY kluczyk i

    > czyli motor nie wykrywa tego pilota? musze sprawdzic drugi.... ;///

    Moze byc ze to wina pilota ale prawdopodobnie masz po prostu
    permanentnie aktywowany alarm i immo. Doczytasz w dokumentacji ktora Ci
    wyslalem.

  • 16. Data: 2011-02-20 21:36:55
    Temat: Re: Jak odpaliÄ&#65533;&#65533;&#65533; Harley Dav idson El ectra Gl ide?
    Od: adrianadernew <adrianszandecki@_NOSPAM_interia.pl>

    WIELKIE DZIEKI! zaraz poczytam wszystko ;) odezwe sie na maila w razei
    czego:) pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-02-20 23:13:05
    Temat: Re: Jak odpalić Harley Davidson Electra Glide?
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 20.02.2011 18:16, adrianadernew pisze:
    > witam! otóż mam problem! sprowadziłem 3 dni temu harleya davidsona
    > Electra Glide z 2010 roku lekko uzywany i nie potrafię go odpalić! mam 2
    > kluczyki i 2 piloty bez przycisków - domyslam sie ze to moze
    > immobilisery i trzeba je gdzieś przyłożyć lecz gdzie? nie mam instrukcji
    > i nie moge nigdzie znalezc....
    > pomozecie>?

    To dlatego, że o Harleya trzeba dbać. Bez polerowania przed jazdą nie
    odpali. Na szczęście jest dla Ciebie ratunek, przypadkiem mam coś
    takiego na sprzedaż:
    http://www.harleyczesci.net/harleyreg-care-starter-k
    it-p-46754.html
    Gdyby wyłączenie blokady jazdy poza sezonem nie zadziałało (jak będzie
    mróz to system nie da się oszukać) będzie jak znalazł.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 18. Data: 2011-02-21 08:33:39
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-02-21 00:13, zefir pisze:

> [...]
    > Gdyby wyłączenie blokady jazdy poza sezonem nie zadziałało (jak będzie
    > mróz to system nie da się oszukać) będzie jak znalazł.

    Fajna stronka,na szybko wyszukałem takie cuś:

    http://www.harleyczesci.net/mens-12in1-outerwear-jac
    ket-p-51603.html
    fajna kurtka,prawie darmo:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2011-02-21 13:54:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-20 19:19, Michał V-R pisze:

    > Nie pisz takich rzeczy, bo jak bede mial 70 lat

    Jak bedziesz mial 70 lat to wtedy wlasnie bedzie to tak dzialac jak
    opisalem.

    KJ

  • 20. Data: 2011-02-21 13:58:09
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-20 19:19, Michał V-R pisze:

    > Nie pisz takich rzeczy, bo jak bede mial 70 lat

    Jak bedziesz mial 70 lat to wtedy wlasnie bedzie to tak dzialac jak
    opisalem ;-)

    A koledze z Elektra gratuluje poczucia humoru, dzieki ktoremu dotrwal w
    watku az do zaangazowania sie osob dobrze zorientowanych w temacie.

    KJ