    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Mon, 27 Oct 2014 12:18:25 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Jak odzyskać dane (film) z uszkodzonej karty pamięci SD

    On Fri, 24 Oct 2014, Marcin N wrote:

    > Nagrywałem aparatem bardzo ważny film i nagle pojawił się komunikat:
    > "uszkodzona karta pamięci". Nagranie zostało przerwane a film zupełnie
    > zniknął.
    >
    > Czy jest jakiś w miarę prosty sposób, żeby odzyskać to, co się nagrało?

    1. NIGDY nie stosować "programów naprawiających".
    Po "naprawie" resztki krytycznych danych mogą być zamazane.
    Tylko i wyłącznie programy do odzyskiwania, które poznać po
    tym, że wymagają podania miejsca na *KOPIĘ* odzyskanych
    danych. W szczególności nie wolno zgadzać się na "naprawę" przez
    narzędzia systemu operacyjnego.
    2. Do listy "odzyskiwaczy" dopisz ZAR (zero assumption recovery czy
    jakoś tak),

    pzdr, Gotfryd