  • 31. Data: 2017-02-06 22:37:45
    Temat: Re: Jak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-02-06 o 21:27, KOMTUR pisze:

    > A to dziwne, bo ja w S7 Edge mam SD i moge ją sobie wydłubywać ile chcę,
    > aż do popsucia tacki :)

    Bo ja wiem czy dziwne? Wiele telefonów tak ma:

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/huawei/nexus6p/

    Zerknij na parametr "pamięć wbudowana". Można powiedzieć, że to karta SD
    na stałe.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 32. Data: 2017-02-06 22:41:56
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-02-06 o 09:08, Mirek Ptak pisze:

    > Jak trzeba to podpinam kabelek i kopiuję :) - właśnie sprawdziłem i
    > nadal działa - Nexus 5x, Android 7.1.1

    Też miałem 5x niedawno ale już zupełnie nie pamiętam przesyłania tam.
    Sprzedałem go za czasów Androida 6 jeszcze. Z ciekawości spytam: wtykasz
    kabel i już? Pokazuje się jakieś menu?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 33. Data: 2017-02-07 06:29:27
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 06.02.2017 o 22:37, Marek pisze:

    > Zerknij na parametr "pamięć wbudowana". Można powiedzieć, że to karta SD
    > na stałe.

    Wiem co miałeś na myśli :)
    Czepnąłem się tego, że w S7 nie można wydłubywać SD, bo można.
    To, że Nexus jest "ubogi" w tę funkcję to wiem.
    Ale nazywanie pamięci wbudowanej na stałe kartą SD, to lekkie nadużycie.
    W takim razie ja mam dwie karty SD w swoim S7 :P

    Pozdrówka
    KOMTUR

  • 34. Data: 2017-02-07 09:02:48
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-02-06 o 10:54, J.F. pisze:

    > To ma jedna wade - te telefony nie rozrozniaja roznych wifi.
    > Jestes gdzies za granica, udostepniasz internet z jednego telefonu po
    > wi-fi ... a potem sie okazuje, ze gigabajty poszly, bo przeciez jak
    > wifi, to mozna bez ograniczen - zdjecia, filmy, upgrade softu ...

    Ależ rozróżniają :)
    Wystarczy zdefiniować taka sieć w opcjach jako sieć z ograniczeniami.
    "Opcje --> użycie danych --> ograniczenie sieci"

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 35. Data: 2017-02-07 09:08:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-02-06 o 22:41, Marek pisze:

    > Też miałem 5x niedawno ale już zupełnie nie pamiętam przesyłania tam.
    > Sprzedałem go za czasów Androida 6 jeszcze. Z ciekawości spytam: wtykasz
    > kabel i już? Pokazuje się jakieś menu?

    Nie, nic się nie pokazuje. Trzeba belkę raz w dół ściągnąć i jest opcja
    zmiany trybu pracy USB.
    Ale jak pisałem praktycznie nie korzystam z tego - Dropbox jest lepszy,
    bo synchronizuje mi wszystkie komputery i tablet :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 36. Data: 2017-02-07 10:27:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Ależ rozróżniają :)
    >Wystarczy zdefiniować taka sieć w opcjach jako sieć z ograniczeniami.
    >"Opcje --> użycie danych --> ograniczenie sieci"

    A to u mnie nie ma.
    Nowszy Android czy lepszy telefon ?

    J.

  • 37. Data: 2017-02-07 10:28:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-06 o 08:01, J.F. pisze:

    >Brak slotu gdzie można SD wetknąć. Przynajmniej bez demontażu
    >obudowy. A pod obudową pamięć zapewne jest wlutowana.

    Czyli "karta" tylko z nazwy.

    No coz, bylo kupic telefon z prawdziwym slotem na karte :-)

    (uwaga na dual simy - tam bywaja ograniczenia, typu karta uSD i drugi
    sim w jednym slocie)

    J.

  • 38. Data: 2017-02-07 10:35:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-02-06 o 19:49, J.F. pisze:

    >Bredzisz, w przypadku zdjęć, nie ma szybszego podglądu miniatur niż
    >ta na telefonie, lepiej się wybiera.

    Jak chcesz jedno wybrac, to byc moze, jak chcesz wszystkie przerzucic,
    zeby obejrzec na duzym ekranie, to juz nie jest tak fajnie :-)

    J.

  • 39. Data: 2017-02-07 12:10:21
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-02-07 o 10:28, J.F. pisze:

    > Czyli "karta" tylko z nazwy.

    Nawet nie z nazwy. Nazywa się to pamięcią wewnętrzną.

    > No coz, bylo kupic telefon z prawdziwym slotem na karte :-)

    Można, ale to ostatnia rzecz jaką bym się sugerował przy zakupie
    telefonu, choć czasem użyteczna.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 40. Data: 2017-02-07 12:13:24
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-02-07 o 06:29, KOMTUR pisze:

    > Wiem co miałeś na myśli :)

    Ok :-)

> [...]
    > Ale nazywanie pamięci wbudowanej na stałe kartą SD, to lekkie nadużycie.
    > W takim razie ja mam dwie karty SD w swoim S7 :P

    Napisałem jak napisałem bo szczerze mówiąc nie zaglądałem pod obudowę
    aby stwierdzić czy jest to karta ze slotem czy też wlutowana pamięć.
    Więc wcale nie wykluczone gdybyś miał dwie SD :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek