  • Data: 2019-09-02 21:57:20
    Temat: Re: Jak połączyć 2 domowe laptopy?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 2 Sep 2019 21:45:03 +0200, Ewa napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo dziękuję.
    > Czy mógłbyś awaryjnie podać jeszcze namiar na jakąś inną darmową,
    > sprawdzoną (średnio dużą) chmurę?
    Osobiście używam tylko Mega (mam tam ze 30 GB danych) i nie mam
    doświadczenia z innymi chmurami. Ale conieco poczytasz tu:
    https://www.fotomaniak.pl/138960/najlepsze-darmowe-c
    hmury-fotograf/
    https://www.fotopolis.pl/temat-miesiaca/backup-i-arc
    hiwizacja/29841-najciekawsze-dyski-w-chmurze-przegla
    d-rynku/strona/1

    > Używam FireFoxa, ale też jest ograniczenie co do jego
    > wersji pod XP. W niektórych wypadkach, które wymagają
    > nowszej przeglądarki, używam Google Chrome.
    No, to już lepiej :) Jak byś miała chęć i czas, wypróbuj forka Firefoxa
    o nazwie palemoon.

    --
    Jacek
    I hate haters.