-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Uncle Pete <4...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Jak się kurwa nie da, jak się da???
Date: Mon, 10 Dec 2018 20:00:33 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <pumd4i$qah$1@node1.news.atman.pl>
References: <puhph9$b0s$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-64-16-10.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1544468434 26961 89.64.16.10 (10 Dec 2018 19:00:34 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Dec 2018 19:00:34 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <puhph9$b0s$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241628
[ ukryj nagłówki ]On 2018-12-09 02:02, HF5BS wrote:
> Hej!
> Przepraszam za łacinę, ale mam chęć jakiemuś chujowi wsadzić jego własną
> pałę centralnie między poślady, po same jajca. I zaraz wykażę, że mam
> powód do takiego wkurwienia.
> Cóż pod tym intrygującym tytułem?
> A taka sobie chujnia w UPC.
> I niech to archiwum utrwali na zawsze.
Zawsze chwaliłem UPC za techniczną obsługę klienta (jak coś się zepsuje,
co zdarzało się rzadko, nie próbowali najpierw udowodnić, że to klient
jest kretynem, a błyskawicznie naprawiali). Ostatnio mieli wpadkę, kiedy
zmieniałem zobowiązania po zakończeniu terminu poprzednich (chciałem
zrezygnować z telewizji zostawiając tylko internet i telefon), nawalili
na maxa (niewykwalifikowani pracownicy działu utrzymania klienta,
arogancki pan w punkcie obsługi klienta) i miało to mnie kosztować
kilkaset złotych. W końcu pomogła pisemna szczegółowa reklamacja
napisana w rzeczowym, spokojnym stylu. Wszystko odkręcili. A na początku
ze mnie leciała piana, jak z Ciebie...
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.18 21:47 J.F.
- 10.12.18 22:43 HF5BS
- 11.12.18 02:05 HF5BS
- 11.12.18 12:22 n
- 12.12.18 01:06 HF5BS
- 12.12.18 14:21 n
- 27.12.18 13:38 ń
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
- Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
- AB=45 - co to?
- Szok! Działający automat telefoniczny!
- Modemy sprzętowe PSTN i ISDN Microcom - czy ma to jakąś wartość
- Ciekawe numery 2023
- Ciekawe numery 2023
- Ciekawe numery 2023
Najnowsze wątki
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=
- 2024-05-01 Poznań => Java Developer <=
- 2024-05-01 Wrocław => AI Specialist <=
- 2024-05-01 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-01 Kraków => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-01 Gdańsk => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (AI area projects) <=
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (projekty w obszarze AI) <=
- 2024-05-01 twardy dysk stuka
- 2024-04-30 Oclenie alkalicznych akumulatorów
- 2024-04-30 Zniknął dźwięk na tylnym panelu
- 2024-04-30 Białystok => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-30 Kraków => Mid PHP Developer (Laravel) <=