  • Data: 2018-12-11 02:05:35
    Temat: Re: Jak się kurwa nie da, jak się da???
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" <h...@...pl> napisał w wiadomości
    news:pumml3$uqg$1@node2.news.atman.pl...
    > Najpierw klawiatura, a jak się nie doczekają, to złącze w skrzynce i
    > dzwonią, że "jesteś pan ch.j, bo pan nie płacisz, zatem za 2 tygodnie, jak
    > nadal pan nie zapłacisz, to panu utniemy pitola" (*1)

    Zapomniałem o odnośniku:
    (1) - Po prostu postraszyli karą umowną w wysokości mniej-więcej ze środka
    zakresu liczb 4-cyfrowych, a tego w swojej sytuacji oczekiwałbym najmniej.
    Stąd jednak wolałem się szarpnąć, co zrobiłem, a usługi nadal nichuja, żeby
    jeszcze choć ktoś powiedział "hola hola panie, nie tak prędko". Ale jednak
    dało sie prędko, wystarczyla odrobina dobrej woli, dziękuję Pani Agnieszce z
    Promenadyk, ktora tam i tu trochę pomęczyła, podpytała i się qrva jednak
    dało.
    Jestem w tak złym teraz nastroju, że nawet nie chce mi się ich jebać. Ale
    nie zapomnę im tego nigdy, pożałują. Ja się skapnąłem, że coś jest nie tak,
    gdyż w podobnej sytuacji, żaden z operatorów nie zrobił tego, że każe ze
    względu na jakąś jebaną karencję, brać usługę na inną osobę. Nawet
    prądownia, gdzie niezależnie od wpłaty, trzeba "ręcznie" umawiać ekipę do
    włączenia. Im to najwyżej pogę ponarzekać "mogliście kurwa powiedzieć, że
    włączanie umawia się osobno, nie przychodzi z automatu". Licznik mam Landis
    Gyr E450 szwajcarski on jest.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.