  • Data: 2018-12-10 20:00:33
    Temat: Re: Jak się kurwa nie da, jak się da???
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-09 02:02, HF5BS wrote:
    > Hej!
    > Przepraszam za łacinę, ale mam chęć jakiemuś chujowi wsadzić jego własną
    > pałę centralnie między poślady, po same jajca. I zaraz wykażę, że mam
    > powód do takiego wkurwienia.
    > Cóż pod tym intrygującym tytułem?
    > A taka sobie chujnia w UPC.
    > I niech to archiwum utrwali na zawsze.

    Zawsze chwaliłem UPC za techniczną obsługę klienta (jak coś się zepsuje,
    co zdarzało się rzadko, nie próbowali najpierw udowodnić, że to klient
    jest kretynem, a błyskawicznie naprawiali). Ostatnio mieli wpadkę, kiedy
    zmieniałem zobowiązania po zakończeniu terminu poprzednich (chciałem
    zrezygnować z telewizji zostawiając tylko internet i telefon), nawalili
    na maxa (niewykwalifikowani pracownicy działu utrzymania klienta,
    arogancki pan w punkcie obsługi klienta) i miało to mnie kosztować
    kilkaset złotych. W końcu pomogła pisemna szczegółowa reklamacja
    napisana w rzeczowym, spokojnym stylu. Wszystko odkręcili. A na początku
    ze mnie leciała piana, jak z Ciebie...