  • Data: 2018-12-10 22:43:47
    Temat: Re: Jak się kurwa nie da, jak się da???
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5c0ed0fd$0$517$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale czegos nie rozumiem - to ile sie trzeba u nich spoznic aby wylaczyli
    > kabel - dwa tygodnie czy to juz trzeci miesiac byl ?

    Bliżej tego drugiego. Nie przeczę, moja wina, że zaległość powstała, ale tak
    to z przykrótką kołdrą, placisz za mieszkanie, nie masz na prąd, płacisz za
    prąd, nie masz na ubezpieczenie, płacisz ubezpieczenie, to (tu: cokolwiek),
    itd.

    > I tak "sprzetowo" odlaczaja ?
    > Nie wystarczy pare razy w klawiature stuknac ?

    Najpierw klawiatura, a jak się nie doczekają, to złącze w skrzynce i
    dzwonią, że "jesteś pan ch.j, bo pan nie płacisz, zatem za 2 tygodnie, jak
    nadal pan nie zapłacisz, to panu utniemy pitola" (*1)
    Akurat pieniądz wpadł, to uiściłem. A dzień po wpłynięciu i zaksięgowaniu
    wpłaty, jak mi "punkcistka" z Promenady powiedziała, usługi mi udydolono
    przy samej rzyci. I tak, jak infolinia telefoniczna okazała się na chuj, tak
    babka z punktu rzeczowo zajęła sie sprawą, dzięki czemu już następnego dnia
    był net, a kolejnej doby wrócił dotychczasowy numer.

    > I tu sie przydaje telefon z TP ... ale w dzisiejszych czasach to moze i
    > komorka ...

    Zostawiłbym mamie normalniejszy aparat, ale nie mam bramki GSM (karta jest i
    można by bazę przypiąć), mam tylko chyba 3-4 sztuki VoIPowych. A Sferię do
    Halonetu to dopiero inicjuję przenieść. Zresztą, konto już zweryfikowane i
    zasilone skromnymi groszami i już dzwonić można.
    Ja nie mam pretensji, że mi fizycznie kabek odlulali, tylko o to, że każdy
    chuj na swój strój, zamiast mi od poczatku powiedzieć, że "panie, żeś pan
    nie płacił, to teraz pan na kogoś przepisz, aby zachować ciągłość. A nie
    jeden, ze :jutro, bo toi firma zewnętrzna obsługuje, drugi coś pierdoli o
    jakiejś 3-miesięcznej karencji i przepisz pan na kogoś, a kobita w punkcie
    dzwoni w dwa miejsca (nie liczyłem dokładniej, moje myśli były wiadomo
    gdzie) i po ok. pół godzinie, czy szybciej, nie mierzyłem, uwaga ta sama o
    moich myślach, mam umówioną wizytę montera, któremu wruczono cały sprzęt,
    nie zaznaczając mu, że wymieniam tylko modem kablowy... Choć ten Arris
    wydaje mi się "lekkopółśredni"... I bidak wziął dwie nagrywarki i modem,
    niepotrzebnie.
    I dzięki kobicie, nie muszę nawet zmieniać numeru rachunku, czy ID klienta.
    Czyli nie cały UPC ma bradel yn pejpers.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.