eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak się kurwa nie da, jak się da??? › Re: Jak się kurwa nie da, jak się da???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <puhph9$b0s$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <puhph9$b0s$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Jak się kurwa nie da, jak się da???
    Date: Mon, 10 Dec 2018 21:47:00 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 39
    Message-ID: <5c0ed0fd$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.90.31
    X-Trace: 1544474877 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 517 83.26.90.31:59833
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241629
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:puhph9$b0s$...@n...news.atman.pl...
    >A taka sobie chujnia w UPC.
    >Otóż, się stało, niedopieniężyłem i mnie rachu-ciachu zrobili. OK.
    >Moja wina, ale nie to jest tematem sprawy.
    >Otóż, automat zadzwonił, że "Jak w ciągu 2 tygodni nie zapłacisz, to
    >się wyruchamy w dupę", czytaj, obciążymy karą umowną za zerwanie
    >umowy, w wysokości, powiedzmy, sporej.
    >Akurat kasiorka wpadła, to uiściłem.
    >No i czekam na ich ruch. Rozumie, nie będzie od razu, poczekam...

    Ale czegos nie rozumiem - to ile sie trzeba u nich spoznic aby
    wylaczyli kabel - dwa tygodnie czy to juz trzeci miesiac byl ?

    >Widzę na stronie, że kasa wpłynęła, to dzwonię, żeby ktoś włączył. Za
    >36 godzin, jakaś firma zewnętrzna, podłączy, blabla-blabla,
    >bełt-bełt-burp. OK, czekam. Mija 48, nic. Dzwonię drugi raz, kurwa,
    >kto tam siedzi, podobno "nie mogę, bo pan miał odłączenie (czy co tam
    >wybączył konsultant) i karencja jest 3 miesiące, albo niech łacze
    >weźmie na kogoś, bo mu system nie puszcza.

    I tak "sprzetowo" odlaczaja ?
    Nie wystarczy pare razy w klawiature stuknac ?

    >Pierwsze ważne daty, to 21 i 23 listopada. 21 wpłaciłem, 23 widać na
    >stronie, ze kasa jest. Więc w 2 dni przeszło. A sygnału ni chuja.
    >Były inne rzeczy, więc numer domowy NMTN, trzecia istotna data, to 2
    >grudnia, wróciłem z pracy i zastałem matkę leżącą z udarem w brodziku
    >w łazience, jest w szpitalu. Ślady w jej pokoju wskazują, że mogła
    >chcieć zadzwonić do kogoś, że się dużo gorzej poczuła. Spoko, tylko
    >telefon przewrócony. Gdyby te skurwiele nie mataczyli, to może matka
    >by wezwała za czas pomoc, niestety, nie dowiem się jak to było, póki
    >nie ozdrowieje, o ile pamiętać będzie, zdrowie najważniejsze.

    I tu sie przydaje telefon z TP ... ale w dzisiejszych czasach to moze
    i komorka ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.12.18 22:43 HF5BS
  • 11.12.18 02:05 HF5BS
  • 11.12.18 12:22 n
  • 12.12.18 01:06 HF5BS
  • 12.12.18 14:21 n
  • 27.12.18 13:38 ń

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: