  • 11. Data: 2012-10-12 23:46:15
    Temat: Re: Jak sie pozbyc starych opon?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-10-12 21:19, RadekNet pisze:
    > No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli
    > odpada wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.

    A dla czego odpada wywózka do lasu? Najtańsza opcja w PL i bez
    "konsekwencji".

    W jednym z większych miast, spuszcza się z elektrociepłowni fekalia do
    rzeki raz na dwa trzy tygodnie i jest O.K.
    Informuje się o tym fakcie odpowiednie służby zwłaszcza przez wędkarzy,
    a te służby... "pierdolcie się z tym zgłoszeniem" na zasadzie, dostarcz
    wodę i zdjęcia do analizy.

    Zdjęcia i woda to ... pikuś. Kto by bujał sie z oponami plus film
    potwierdzony jakimś gps-em. LOL
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 12. Data: 2012-10-13 08:10:17
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 23:46:15 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > A dla czego odpada wywózka do lasu? Najtańsza opcja w PL i bez
    > "konsekwencji".

    W Bytomiu SM montuje kamery w lasach gdzie pojawiają się "oszczędni" ze
    swoimi odpadami. I konsekwencje jednak są ;)

    Proponuję wizytę w zakładzie wulkanizacyjnym.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 13. Data: 2012-10-13 09:01:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 12 Oct 2012 21:57:24 +0200, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    >Jak w rozmiarach uznanych przez fanów BMW to "upalacze" zabiorą z
    >uśmiechem na twarzy :)

    Niekoniecznie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2012-10-13 09:27:39
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli odpada
    > wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.

    Z pocalowaniem reki przyjma na jakims torze.
    Jesli jestes np. z Wawy to zostaw na Bemowie.

    sz.

  • 15. Data: 2012-10-13 10:07:16
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 12.10.2012 21:19, RadekNet pisze:
    > No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli
    > odpada wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.
    >
    > Pozdr.

    ostatnio oddałem 6szt do zakładu co się trudni wymianą opon, zapytałem
    czy by przyjęli, powiedzieli nie ma problemu i pokazali gdzie zrzucić.

  • 16. Data: 2012-10-13 10:55:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 21:19:31 +0200, RadekNet napisał(a):
    > No wlasnie ... jak sie pozbyc starych opon? Tanio i legalnie, czyli odpada
    > wywozka do lasu ;) Mam tego kilkanascie sztuk.

    Znalezc najblizszy FR i podpalic :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-10-13 10:56:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 21:31:35 +0200, BartekK napisał(a):
    > Oddać do zakładu wulkanizacyjnego, powinni przyjąć, oni to oddają do
    > recyclingu (przeważnie idzie do mielenia a potem jako dodatek do
    > nawierzchni asfaltowych)

    Wierzysz w ten dodatek ?
    Idzie do najblizszej cementowni jako opal :-)

    J.

  • 18. Data: 2012-10-13 10:56:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 21:42:48 +0200, Tadzik napisał(a):
    > Widzialem reklame na samochodzie: darmowy odbior i utylizacja
    > zuzytych opon
    > Odpowiada?

    Ale trzeba miec 5 ton :-)

    J.

  • 19. Data: 2012-10-13 11:15:30
    Od: sklep <N...@o...pl>

    W dniu 12.10.2012 23:15, Lewis pisze:

    > Będę miał zbędne dwie sztuki 16.9 R38 pasi? :)

    jak mi wejdzie na pakę partnera 2 osobowego - biorę jedną na pewno,
    drugą jeszcze nie wiem. Nie wiem też czy dam radę 2 przewieźć

    ToMasz

  • 20. Data: 2012-10-13 11:20:54
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:

    > Wierzysz w ten dodatek ?
    > Idzie do najblizszej cementowni jako opal :-)

    bardzo dobry zresztą.....
    Chociaż od czasu masowej budowy boisk z nawierzchniami sbr mysle, że
    choć czesc idzie do mielenia...

    --
    Pozdrawoiam
    Michał