-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak się zachować na specyficznym rondzie?
Date: Tue, 6 Nov 2018 22:10:16 -0600
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 1
Message-ID: <prtoj5$kh9$1@dont-email.me>
References: <pqdkjn$ld7$1@node1.news.atman.pl> <pqe7o4$79m$2@node1.news.atman.pl>
<pqj9pf$8ik$1@node1.news.atman.pl>
<5bcdcf1a$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<pqkndh$iii$1@node2.news.atman.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 7 Nov 2018 04:10:13 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="0277cc348ab4e3c1eed6e4a7df34bf01";
logging-data="21033";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18YOxP3CoEYRXvlzVlTvlWF"
Cancel-Lock: sha1:IUngCHSlvDWWrME4xyvBmKOxbCM=
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <pqkndh$iii$1@node2.news.atman.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643314
[ ukryj nagłówki ]"Marek S" <p...@s...com> wrote in message
news:pqkndh$iii$1@node2.news.atman.pl...
> W dniu 2018-10-22 o 15:21, LordBluzg(R) pisze:
>
>> Raczej w dupę :)
>
> Zwykle aż tak się tam nie dzieje. Prędkości niewielkie więc zatrzymują się
> zaraz po wgnieceniu przodów.
Jeśli prędkości niewielkie to obydwaj zawinili bo bez względu
na pierwszeństwo czy podporządkowanie mogli uniknać kolizji
a tego nie zrobili.
To jest tak jak Ci pieszy wejdzie pod koła nie na pasach - niby
nie miał prawa wjechać, ale po to masz duże ograniczenie
prędkości w terenie zabudowanym abyś właśnie miał szansę
uniknąć kolizji nawet gdy drugi uczestnik ruchu zawali...
Zasada ograniczonego zaufania.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=