    From: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak sprzet foto znosi mróz / niskie temperatury ?
    Date: Thu, 08 Jan 2009 14:53:00 +0100

    On Thu, 08 Jan 2009 14:38:55 +0100, Nathan <m...@s...jest> wrote:

    >Z czego to wynika - nie mam pojęcia, ale jak by ktoś chciał postawić
    >sobie serwerownie i UPSa APC w okolicach np. Zakopanego to może mieć
    >niejakie problemy z ewentualna gwarancją ;)
    Chodzi o chłodzenie - na dużych wyskościach gęstość powietrza jest
    mniejsza i są gorsze warunki chłodzenia. A że producent pewno nie wie
    o ile powinna być skorygowana moc przy zmianie wysokości to zastrzega
    pracę do 1000 m n.p.m., bo bodajże do tej wysokości maksymalne
    obciążenie elementów składowych jest równe nominalnemu.
    --
    Grzegorz Krukowski