  • Data: 2019-09-01 19:21:49
    Temat: Re: Jak to robią w NASA
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    M.M. <m...@g...com> wrote:

    > Bez kontekstu można powiedzieć, że powinien zapisać w pliku logu że doszło do
    > takiej sytuacji, żeby programista szybciej zaczął się zastanawiać nad
    > przyczyną problemu.

    A zapis w pliku logu może mieć swoje własne błędy...

    Z drugiej strony, Linuksowe funkcje openlog(3), syslog(3), closelog(3),
    vsyslog(3) zwracają void.

    > A tak poza tym, dużo softu ma bezpośredni wpływ na życie, zdrowie,
    > pieniądze; jeszcze więcej softu ma pośredni wpływ na ważne sfery życia.
    > Nic dziwnego że próbuje się podawać skrótowy zestaw reguł pomagający
    > niezbyt zaawansowanym programistom tworzyć bezpieczny kod.

    Czy niezbyt zaawansowani programiści powinni tworzyć krytyczny kod?

    > Natomiast kompulsywne trzymanie się dowolnych skrótowych reguł,
    > zwłaszcza bez dobrych intencji, oczywiście/zawsze źle się kończy, np.
    > depresją programistów.

    U mnie na zdrowie psychiczne wpływają wszelkie absurdy korpo niemające
    związku z samym programowaniem. Jakby się wszyscy odp...lili i dali mi
    w spokoju robić to, co umiem i za co mi płacą, to nie miałbym na co
    narzekać.