    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak to się po DC jeździ cd. :)
    Date: Sat, 9 Oct 2010 17:24:06 +0000 (UTC)

    Rychu wrote:

    > No i znów dzisiaj trzeba było trochę pojeździć.
    >
    > Sytuacja sprzed 20 minut...
    >
    > Wola Park, z parkingu na "główną" wyjeżdża koleś granatową
    > Octavią, pewnie bez spojrzenia czy nic nie jedzie. Hamuję
    > ze 2 metry przed jego narożnikiem. Musiałem wyjechać lekko
    > na przeciwległy pas. Przy manewrze trąbie i na szczęście koleś
    > z naprzeciwka zjeżdża trochę i udaje mi się zmieścić.

    Masz na myśli wyjazd na "główną", czyli na tę drogę jeszcze na
    terenie Wola parku, która tak objeżdża ten parking pod gołym niebem
    czy też wyjazd na Górczewską?

    Bo jeśli ten wyjazd na tę wewnętrzną, to ja cię bardzo
    przepraszam, ale tam jest normalne skrzyżowanie dróg równorzędnych
    - i on miał pierwszeństwo.

    --
    Pozdro
    Massai