  • Data: 2018-08-24 00:57:17
    Temat: Re: Jak wydoić barana?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pójdą do tego za pięć stówek. Ludzie tak są skonstruowani, że gdy
    > idzie o zdrowie, są przekonani, że jeśli wydadzą więcej, to większa
    > jest szansa, że im się poprawi.

    50%/50%, średnio. Co daje jednym i drugim jakieś szanse. Nadal liczy się
    skuteczność i propaganda/info/net/przekazy ustne/upgrade.

    > Z torbami pójdzie. A jeszcze się nasłucha, że konował. Czas Judymów
    > się skończył, bo nie ma już ludzi całkiem bez pieniędzy. Gdyby chciał
    > 50 tysięcy, to by nie wszystkich było stać. Ale pieć stów wyszarpnie
    > każdy, choćby miał sobie od ust odjąć. A takie pięć dych, co to w ogóle
    > jest?! Za tyle wyzdrowieć się nie da!

    Propaganda & reklama. Zbyt wiele by opisać tutaj sukces. To tylko
    interes w 45% i zysk, w pozostałym 55% procencie strata, podobnie jak w
    wyborach w PL. 35% wybiera za pozostałe 65% i mamy przewagę mniejszości
    bo była bardziej skuteczna i bardziej zdecydowana niż większość:)

    --
    LordBluzg(R)