  • Data: 2018-08-25 11:36:34
    Temat: Re: Jak wydoić barana?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > To samo dotyczy każdego produktu na którym się ktos mało zna...

    Na medycynie zna się każdy. Już dawno temu Stańczyk udowodnił,
    że w Polsce najwięcej jest medyków.

    > Wino za $40 za butelkę *musi* być smaczniejsze niż takie za $35, nie?

    Znać się na winie -- bez żadnego dowodzenia wiadomo, że to cecha
    narodowa Polaka.

    Bardziej niż z się znaniem wiązałbym to z obszarami, którym blisko
    do magii. Nie wiemy dlaczego jeden lekarz stawia lepsze diagnozy niż
    drugi i lepszą ordynuje terapię. Mimo że obaj przeczytali te same
    książki i spędzają pół dnia w tym samym szpitalu. A kwoty na rachunku
    rozumie każdy. Z winem podobnie.

    --
    Jarek