    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sat, 14 Mar 2020 11:53:13 -0700 (PDT)
    <7...@g...com>
    <5e691a13$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5e6a3ad8$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5e6a82e4$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <1oz95ushujtb0.16rh4jzg4gcmy$.dlg@40tude.net>
    <a...@g...com>
    <k...@4...net>
    Subject: Re: Jak wyhamować globus?
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 marca 2020 03:22:40 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > O to akurat najlatwiej.

    Zależy gdzie. W takim HK nie ma kogo straszyć.

    > To musisz zdecydowac - musza, czy nie wolno.
    > Ale jak spalujesz tego, co nie nalezy, to sie moze zle skonczyc :-)

    > I wystarcza, aby zrobic popyt na koreanskich niewolnikow.
    > Tylko niewolnictwa juz nie ma :-)

    Majaczysz coś. Jakich niewolników?

    > No popatrz, a u nas bylo z 800 lat feudalizmu.

    Nawet feudalizm u nas był spieprzony. W Rzplitej to była forma anarchii z silnym
    rozwarstwieniem społecznym. Myśmy się nauczyli książkowych zasad feudalizmu dopiero
    od Hohenzollernów jak ich rozwaliliśmy i trzeba było coś z Prusami zrobić.

    > Ale czy to posluszenstwo pozwala tak rozwinac kraj ?

    Jeszcze do osiemdziesiątych lat Korea była pogrążona w chaosie, rządzona przez coraz
    to nowe junty generałów. Społeczeństwo nie bawiło się w politykę, w kozaczenie itd.
    Pozytywizmu moglibyśmy się od nic uczyć.

    > Rzad probuje, to sie raczej nie dowiemy ile by bylo, gdyby nic nie
    > robic ...

    Myślę że najciężej pracują nad formą w jakiej ogłoszą sukces. Bo to przed wyborami
    jakoś tak wypadnie.

    > Na podstawie kontraktu na gotowosc.

    I tak się da jeden kontrakt unieważnić i podpisać drugi w trybie 'bo możemy'?