  • Data: 2014-10-30 13:05:13
    Temat: Re: Jak zacząć ENC28J60 i STM32F103RBT6 ?
    Od: pytajacy <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Źle podchodzisz do tematu. Współcześnie nie trzeba się znać.
    > Wystarczy mieć pojęcie jak korzystać z zasobów bibliotek, które daje
    > Ci producent mcu (na którym się znasz) lub społeczność wokół tego
    > mcu, która udostępnia biblioteki. Ty masz jedynie połączyć to do
    > kupy. Ewentualnie w zamian możesz dać społeczności patche lub
    > uwagi/doświadczenia. Z reguły tajemna wiedza jak "działa ethernet"
    > nie jest potrzebna aby uzyskać cel, o którym pisałeś. No chyba, że
    > chcesz się doktoryzować w tym temacie.

    Nie chcę się doktoryzować. Zależy mi aby w miarę łatwo to uruchomić i
    cieszyć się z uruchomionego połączenia.
    Dopiero rozkminiam kwestię bibliotek dostępnych do modułów ethernetowych.

    Mam taką płytkę:
    https://elty.pl/pl/p/Plyta-prototypowa-z-STM32F103RB
    T6-/509

    Do tego środowisko CooCox.
    Do tej płytki podłączyłem wyświetlacz graficzny 4,3 cala i
    działa mi to.

    Ale chciałem podłączyć jeszcze jakiś interfejs ETHERNET i pomyślałem
    że układ z ENC28J60 będzie dobry bo łatwo podłącze do tej płytki.
    Ale wyczytałem że jest jeszcze coś takiego jak W5100/W5500 - tylko
    że droższy.
    Co polecacie na początek żebym nie poległ na trudności na początku.

    pytajacy