  • Data: 2014-10-31 19:17:24
    Temat: Re: Jak zacząć ENC28J60 i STM32F103RBT6 ?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-31 14:50, Marek Borowski pisze:

    > Podejscie typowe dla 90% ludzi z ktorymi sie spotykam - rzemieslnicy
    > niemajacy pojecia o tym co wlasciwie robia.

    Czyli co? Każdy powinien w celach edukacyjnych nauczyć się sterować
    każdym układem za pomocą machania pinami i wypisania heksadecymalnych
    wartości do poszczególnych rejestrów? Tylko po co? Po co robić od nowa
    pracę, którą ktoś już wykonał? Po co marnować czas na pisania już
    istniejącej biblioteki?

    Dla mnie jest to trochę tak absurdalne, jak twierdzenie, że początkujący
    powinien móc sobie ten układ najpierw zaprojektować z bramek (a
    najlepiej tranzystorów) a potem oprogramować go w assemblerze
    określonego procesora.

    Najważniejsze jest to, żeby zacząć i uruchomić układ. Jeśli początkujący
    będzie zaczynał podejście od najbardziej stromego zbocza, to w końcu
    spadnie, potłucze się i zniechęci. Nie ma nic złego w korzystaniu z
    wydeptanej ścieżki. A pozostałą wiedzę kiedyś trzeba będzie opanować -
    przy okazji portowania albo modyfikacjo biblioteki. Jednak wszystko w
    swoim czasie.