  • Data: 2018-08-12 12:35:37
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-09 o 23:04, Queequeg pisze:
    > chcę mieć jakiś dowód, protokół lub cokolwiek co stwierdzi, że taka
    > awaria była i że tyle-a-tyle prądu zostało pobrane nie przeze mnie.

    Bez związku z powyższym, bo już nie mogę odnaleźć "powiązanego" z moim
    wymysłem posta, wskażę, że gdy już wiadomo, który przewód, to jest
    sposób żeby sprawdzić, czy ktoś się wq***wi zaburzeniami w odbiorze
    prądu z tego lewego przyłącza. Gdziesik miałem takie pudełeczko, leciwy
    przerywacz (zdaje się, że do choinki), co to działał jako migacz.
    Poszukam, moooże znajdę.
    Wpięcie takiego gadżetu mogłoby coś-tam wyjaśnić. Jeśli wisi na tym
    dajmy na to lodówka, to do pary (instrumentów diagnozujących) potrzebny
    byłby stetoskop. Aby nasłuchiwać, czy u sąsiada z góry lodówka swym
    agregatem "pulsuje" w rytm zadany przez taki przerywacz...
    No ale to by chyba była raczej cicha i mała lodówka, absorpcyjna, bo:
    1. Sprężarkowa bierze (gdy "chodzi") raczej więcej niż 360 W
    2. Pracuje ("chodzi") z przerwami, a nie ciągle
    - czyli stetoskop raczej na nic się nie przyda