  • Data: 2016-11-09 00:44:01
    Temat: Re: Jak zrobić wzornik
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 18:59:33 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    mieć do czynienia. W dodatku mają w tym rację.

    > Albowiem JPEG ma nastepujące zalety jakościowe o którym przecież
    > wszystkim nam chodzi:
    >
    > <tu wpisz zalety, choć jedną>

    Jakościowo tak od ręki nie znajduję, aczkolwiek ze względu na użyteczność parę by się
    znalazło.

    nie jest przeznaczony do drukowania, tylko do naświetlania.

    > Interesujące. Chcesz powiedziec ze grafika wektorowa nie nadaje się do
    > drukowania? Coraz więcej fascynujących rzeczy mozna wyczytac z tego wątku.

    Do naświetlania w printerach praktycznie się nie nadaje - trzeba konwertować na
    rastrową, do pracy z którą są one konstruowane.

    > Watkotworca: "zaniosłem do punktu foto". I mu przerobili na najlepszy
    > format do foto jakim jest bez watpienia JPEG. Pieniacz zwykły, ot co.

    Oczywiście. Ewentualnie mogli powiedzieć "ić pan stont". Zrozumienie podstaw jaką
    jest stwierdzenie faktu że zdjęcie to grafika rastrowa przerasta?
    Pozdrawiam Marcin

    PS Tak naprawdę to problem wątkotwórcy leży gdzie indziej, ale co ja tam będę
    tłumaczył, na grupie podobno "foto".