  • Data: 2016-11-09 00:56:38
    Temat: Re: Jak zrobić wzornik
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 19:06:12 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Nie wiesz. Dajesz wiarę w JPEG bez kompresji i tajemniczą moc psucia się
    > samoistnie TIFFów. Zupełnie jak mój kolega który słyszy krągłości
    > konturów basów na swoim sprzecie.

    > Czyli maszyna popsuta. Maszyna to nie tylko trybka ale i software.
    > Software w DTP to jedno z najbardziej zastanawiających zjawisk we
    > wszechswiecie.

    Ja się zdjęciami zajmuję, nie DTP. W dużej części fotografią techniczną,
    dokumentacją, w tym i gemmologiczną, czy konserwatorską, i niestety z osobami które
    przynoszą bitmapy "w rozdzielczości 1200dpi i proszę mi tak wydrukować" nie raz i nie
    dwa mam do czynienia na co dzień. A że pliczek ma 300kb, no to cóż...
    Pozdrawiam Marcin