  • Data: 2018-05-18 14:52:47
    Temat: Re: Jaka drukarka
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-18 o 13:28, Chris pisze:

    > Canon z tuszami zintegrowanymi z głowicami typu PG-40/540/545
    > Mam Canona od lat i nigdy nie miałem problemu z dyszami a potrafiłem
    > użyć raz na pół roku.

    Właśnie mam Pixmę MP150. I jest to wręcz unikat pod względem odporności
    na zasychanie. Warunek jest jeden - oryginalne tusze. Drukarkę mam już
    jakieś 10lat, pierwsze dwa atramenty - oryginały - i żadnych problemów z
    zasychaniem. Następne dałem do napełnienia w serwisie komputerowym, niby
    15zł zamiast 120, ale już po tygodniu trzeba dysze ręcznie udrażniać
    (odmaczać w specjalnym płynie). Jako że coraz trudniej dostać oryginały,
    zamówiłem zestaw wysyłkowo, niby oryginały, ale zasychają w tempie
    równym temu jak napełnione w serwisie, czyli pewnie  jakieś trefne za
    normalną cenę..